دنیای معماری جدید نیازمند زیبایی و در عین حال سادگی است و این زیبایی و سادگی را به آسانی می‌توان در دل طبیعت یافت البته با توجه به این نکته که طبیعت و اجزای آن در دسته منابع  تجدیدناپذیر هستند و استفاده بیاندازه از آنها آسیب جدی به آینده گان می‌زند و با توجه به اینکه این منابع تجزیه ناپذیر هستند صرفه اقتصادی بسیار کمی دارند و این نکته ی بسیار پر اهمیتی است.
مرمرطبیعی یکی از این محصولات است که با توجه به اینکه ساخت آن در دل طبیعت زمان بسیار بالای می برد از قیمت بالایی برخوردار است و طراحان معماری در جهان حاضر بر آن شدند که جایگزینی برای این نوع سنگ تولید کنند . مرمر مصنوعی یکی از زیباترین و درعین حال نزدیکترین متریالهای نزدیک به مرمر دمصنوعی ست به صورتی که به آسانی قابل تشخیص برای هر شخص نیست . از جمله ویژگیهای مرمر مصنوعی در برخی کد ها انتقال نور است که مرمر مصنوعی کیوپید از این دسته است و با توجه به رنگ قرمز و زیبای آن انتقال نور به آن جلوه ی بسیار زیادی می‌دهد این محصول همچنین ضد خش و ضد آب است و در برابر رطوبت مقاوم است به طوری که به راحتی می‌توان از آن برای بین کابینتی استفاده نمود . که علاوه برجلوه ی زیبایی که دارد در برابر حرارت و رطوبت و مواد شوینده مقاوم است.
این محصول در دمای پایینتر از 70 درجه تغییر حالت نمی‌دهد و در حرارت بالاتر نیز گاز سمی از خود تولید نمی‌کند و دارای ویژگیهای خاصی با توجه به جنس pvc آن است از جمله عایق صوت و برودت و حرارت است و به آسانی بدون هیچگونه گرد و غبار قابل برشکاری به اشکال و ابعاد مختلف است .
ابعاد هر شیت مرمر مصنوعی 122*280 متر است که مجموعا 3.41 متر مربع می‌باشد . 

 در تصویر زیر نمونه‌ی کار شده مرمر مصنوعی کیوپید را مشاهده می‌کنید : 

 

کیوپید مرمر مصنوعی است که بسیار زیبا و دارای انتقال نور دارد .