در طول تمام سالهای گذشته آشپزخانه یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین مکانهای یک منزل است . به عبارتی اهمیت آشپزخانه برای ساختمان همانند قلب است زیبایی آن باعث جلوه‌ی کل منزل می‌شود و نداشتن ترکیب و هارمونی در آن در کل قسمتهای منزل تاثیر مستقیم دارد . به طور استاندارد فاصله ی کابینت بالا و کابینت پایین 60 سانتیمتر است و بهترین سایز مناسب برای آن 30*60 است که به دو صورت می‌توان آن را بین کابینت نصب و اجرا نمود یکی به حالت عمودی و دیگری به حالت افقی که دو عدد کاشی بین کابینتی عرض 30 را روی هم نصب نمود . و حتی در مواقعی برای ترکیب رنگ بهتر می‌توان کاشی به ابعاد 15 سانتیمتر را در بالا و پایین طرح قرار داد و یک سطح 30*60 را به صورت افقی در وسط  طرح قرار داد . بهترین مدل بین کابینتی دارای ابعاد 30*60 است . بین کابینت های موجود دارای ویژگی‌های بسیار خاص و متفاوت است از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به مقاوم بودن در برابر مواد شوینده و علاوه بر آن کالیبره بودن محصول که باعث می‌شود محصول نیاز به بند کشی نداشته باشد .
این محصول از جمله محصولاتی است که به جهت زیبایی و تنوع بالایی که دارد  مورد علاقه ی بسیاری از مشتریان است و به جهت پخت سوم بودن مقاومت بسیار بالایی دارد .
اگر به دنبال محصولی هستید که به لحاظ مقاومت و دوام طرح و زیبایی مورد توجه باشد این مدل بین کابینتی آشپزخانه یکی از بهترین انتخابها است که رنگ طلایی آن را به آسانی می‌توان با سفید ترکیب نمود و جلوه و جذابیت بسیار خاصی به آشپزخانه داد . این محصول علاوه بر کیفیت بالایی که دارد یکی از بهترین مدلهای کاشی بین کابینتی آشپزخانه با قیمت بسیار قابل ملاحظه و خوب است.

چاپ این محصول از نوع دیجیتال و رنگ آن طلایی ثابت است که زیبایی بسیار خاصی به آن می‌دهد .

در تصویر زیر کاشی بین کابینتی تاج را مشاهده می‌کنید که کوتینگ پولیش بوده و دارای کیفیت و لعابی بسیار مقاوم در برابر مواد شویده می‌باشد . 

کاشی بین کابینتی تاج با ابعاد 30*60 و لعاب کوتینگ پولیش می‌باشد .