سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرمر مصنوعی

ارسال  شده توسط  راضیه در 97/9/26 6:36 عصر

با توجه به بازار روز سنگ و قیمت بالای سنگهایی از جنس مرمر، محصولی به بازار عرضه شد که جایگزین مرمر طیبعی شود. بهترین گزینه که می‌توان معرفی کرد سنگ مرمر مصنوعی است .  اگر بخواهیم از ساختار مرمر مصنوعی بگوییم جنس این محصول پی وی سی است . 
مرمر مصنوعی با توجه به زیبایی منحصر به فردی که داردمورد توجه معماران و طراحان دکوراسیون قرار گرفته است . این محصول دارای ویژگی خاصی‌است که در متن زیر به آن اشاره شده است : 
  • برش سریع و آسان با کاتر - اره مویی - بدون گرد و غبار 
  • تنوع طرح و نقش در مقایسه با سنگ مرمر طبیعی 
  • مقاوم بودن در برابر عوامل مخرب برکیفیت سنگ 
  • مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش ( عدم تغییر شکل و رنگ پریدگی )
  • وزن سبک و نازک در برابر ضربه 
  • ضدحریق بودن محصول  

 

از دیگر ویژگی مرمر مصنوعی اینست که دچار حریق نمی‌شود و در زمان حریق هیچ نوع گاز سمی از خود تولید نمی‌کند . و این حسن مرمر مصنوعی باعث شده که در مکانهایی از جمله ساختمانها و واحدهای تجاری و رستورانها استفاده می‌شود . تولید سنگ مرم مصنوعی با چاپ پودر سنگ است که ضد خش و ضدسایش و با ساب فراوان می‌باشد . این محصول ضد خش و هیچ خراشی بر آن وارد نمی‌‌شود . 

ویزگی آنتی باکتریال بودن محصول موجب می‌شود محصول دچار سایش نشود .  ضد خش و ساب باشد به طور مثال زمانی که بوسیله  شی نک تیز بر روی محصول  کشیده شود خراشی بر آن وارد نمیکند .

 

 

مرمر مصنوعی آذرخش با طرحی زیبا

 


مدل بین کابینتی آشپزخانه

ارسال  شده توسط  راضیه در 97/9/26 4:10 عصر

در معماری داخلی ، آشپزخانه یکی از مکانهایی است که پر رفت و آمد می‌باشد . یکی از این دلایل صرف غذا و پخت و پز است که باعث تردد افراد خانه در آشپزخانه می‌شود . بنوعی می‌گویند که آشپزخانه چشم خانه است . سبک دیزاین آشپزخانه می‌تواند به مرور طبق مد تغییر کند . یکی از مصالحی که در کاشی کاشی مدل بین کابینتی آشپزخانه است . گروه تولیدی و فروشگاهی کالا ساخت انواع کاشی مدل بین کابینتی را برای مشتریان خود به معرض فروش می‌گذارد. تصویر زیر نمونه از کاشی بین کابینتی را مشاهده می‌کنید : 

 

کاشی بین کابینتی هستی با لعاب کوتینگ پولیش

این بین کابینتی با ابعاد 30*60 می‌باشد . دارای سطحی برجسته و کوتینگ است پخت سوم و رنگ طلایی آن مادام العمر می‌باشد . رنگ طلایی آن ثابت و لعابی براق دارد . پخت سوم بروزترین مرحله‌ی پخت کاشی دکوری است که در تولید کاشی بین کابینتی نقش مهمی‌ دارد.  

 


خرید سرامیک

ارسال  شده توسط  راضیه در 97/9/18 2:7 عصر

سنگ و سرامیک دو محصولی متفاوت اما تقریبا با کاربردی یکسان می‌باشند . سرامیک و سنگ هم در بدنه و هم در کف کاربرد دارد . 

اینطور می‌توان بیان کرد که در مناطق سردسیر بهتر است از کفپوش سنگ و سرامیک استفاده نشود . اما نکته اینجاس که اگر در منزل شما گرمایش از کف است انتخاب سنگ یا سرامیک بهترین گزینه می‌باشد .    

خرید سرامیک برای کف با توجه به ابعاد و نوع لعاب و کاربردی که در کدام قسمت ساختمان دارد باید انجام شود . سرامیک کف با توجه به سطح و لعاب برجسته‌ایی که دارد در زمستان امکان لغزندگی و سرخوردگی در آن کم می‌باشد . و حتی در مناطق سردسیر و بیرون نمای خارجی می‌توان از آن استفاده کرد . 

میزان جذب آب نیز دیگر گزینه برای خرید سرامیک می‌باشد . در تصویر زیر نمونه سرامیک پرسلان را مشاهده می‌کنید که درصد جذب آب کمتر نیم دارد. 

 

سرامیک پرسلان با سطحی برجسته مناسب کف


سنگ ساختمانی

ارسال  شده توسط  راضیه در 97/9/18 12:15 عصر

سنگ ساختمانی از تولید سنگ طبیعی به عنوان سنگ کف و پلاک در داخل و بیرون ساختمان استفاده می‌شود . طرح و رنگ متنوعی در بازار سنگ وجود دارد که از جمله این  سنگ ساختمانی می‌توان به سنگ مرمریت و تراورتن و گرانیت اشاره کرد . خرید سنگ ساختمانی با توجه به قیمت‌هایی که در بازار سنگ وجود دارد نیاز به تجربه و راهنمایی مشاورین خبره در این راستا دارد . گروه تولیدی و فروشگاهی کالا ساخت در سایت تخصصی و فروشگاهی خود به معرفی برخی از محصولات ساختمانی مثل : سنگ ساختمانی ، کاشی و سرامیک می‌باشد . برای معرفی یکی از سنگهای ساختمانی پر طرفدار سنگ تراورتن می‌باشد که نسبت به دیگر سنگهای شکننده و فشار تحمل نمی کند. 

در تصویر زیر نمونه سنگ تراروتن حاجی آباد  را که در سایت کالا ساخت است مشاهده می‌کنید : 

سنگ تراورتن حاجی آبادمناسب نمای ساختمان

این سنگ کیفیت صادراتی دارد و یکی از بهترین سنگ‌های نما - رنگ یکنواخت و بدون بازی رنگ دارد . کاربرد این سنگ در نمای بیرونی ساختمان - نماهای رومی - نماهای حجمی می‌باشد .

از دیگر این مشخصه های سنگ تراورتن حاجی آباد 

  • چسبندگی خوب به سازه
  • وزن سبک
  • مقاومت خوب در برابر بارندگی 

می‌باشد .