سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشی

ارسال  شده توسط  راضیه در 97/4/13 8:26 عصر

کاشی را اگر بخواهیم تعریف کنیم یکی از محصولات سرامیکی یا سفالی است که در مرحله ی نازک‌کاری ساخت بنا استفاده می‌شود . و در برخی موارد نیز سنگ مصنوعی هم گفته می‌شود . اگر بخواهیم بیشتر درمورد کلمه کاشی صحبت کنیم این طور بیان می‌کنیم که: کلمه‌ی کاشی (tile) از لغت لاتین (tegule) بر گرفته شده است . کاشی بدنه و کف تشکیل شده است از دانه‌های ظریف متبلور شده  و دارای متخلخل که در دمای بالاتر از 1000 درجه سانتیگراد پخت می‌شود . کاشی دارای لعاب مختلفی است : براق ، نیمه براق ، مات ، ساده ، گلدار و ................    و همچنین کاشی دارای چاپ‌های مختلفی است مثل دیجیتال ، معمولی ، روتر . ....

امروزه پخت کاشی رو به پیشرفت رفته و پخت سوم از نوع مدرن‌ترین پختها بشمار می‌آید . سطح کاشی بدنه می‌تواند برجسته یا تخت باشد . که آن هم از تنوع زیادی برخوردار است .         

در تصویر زیر نمونه کاشی تخت را مشاهده می‌کنید که لعابی براق و دارای چاپ دیجیتال می‌باشد . 

کاشی بدنه با لعابی براق و سطحی صیقلی

تک گل همین محصول با لعابی براق و سطحی برجسته است که بعنوان دکور استفاده می‌شود . که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید . 

تک گل کاشی بدنه دارای سطحی برجسته   

 

 

 

 


قیمت سرامیک

ارسال  شده توسط  راضیه در 97/4/9 11:11 صبح

سرامیک محصول ساختمانی است که برای پوشش دادن به سطح دیوار و یا کف از آن استفاده می‌شود . سرامیکها با توجه به کاربرد درموارد زیر متفاوت می‌باشند . 

  • اندازه و درجه 
  • نوع لعاب 
  • نوع خاک 
  • پخت 
  • طرح ، نقش و نگار و نوع چاپ

قیمت سرامیک را با توجه به تمامی موارد بالا تعیین می‌کنند . باتوجه به اینکه علم و دانش امروز تولید سرامیک وکاشی رو به پیشرفته رفته و اینکه تقاضا و تنوع طلبی مشتریان زیاد شده تولیدکنندگان نیز برصدد این بر آمدند که تنوع محصولات را بالا برده . سرامیک کف معمولا از سایز 20*20 یا 25*25 شروع شده تا به ابعاد بزرگ مثل 60*60 یا 80*80 می‌رسد . طراحان معمولا ازطرحهای پارکتی برای کف استفاده می‌کنند . چرا که قرار است سطحی را پوشش دهد و ضمن اینکه زیبایی را به آن مکان ببخشد . در تصویر زیر نمونه از سرامیک کف را مشاهده می‌کنید که مناسب است و در سایت فروشگاهی کالاساخت معرفی شده است . 

 

سرامیک کف 60*60

سرامیک دهلیز با ابعاد 60*60 دارای لعاب براق است که طرح پازلی دارد . این سرامیک در کنار هم که قرار بگیرد طرح زیبایی را تشکیل می‌دهد . قیمت سرامیک دهلیز با توجه به مواردی که گفته شد تعیین می‌شود .