سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فیتیله سیگاری

ارسال  شده توسط  راضیه در 97/10/27 12:52 عصر

فیتیله سیگاری یکی از محصولاتی هست که معماران و طراحان دکوراسیون داخلی برای زیبایی بهتر از این محصول برای نمای داخلی استفاده می‌کنند . معماران برای زیبایی نمای داخلی بسیار اهمیت قائل هستند . ضمن اینکه بدنبال محصولات شیک و لاکچری می‌باشند . در کل اینکه نمای داخلی را با بهترین محصولات وبا سلیقه کار می‌کنند . در تصویر زیر نمایی از فیتیله سیگاری را مشاهده می‌کنید که در ادامه به توضیح و بررسی این محصول می‌پردازیم : 

 

فیتیله سیگاری طرح دار مناسب برای نمای داخل

ابعاد این فیتیله 2*60 است که دارای رنگ ثابت و مقاوم در برابر مواد شوینده می‌باشد . این محصول از جنس کاشی و با ضخامت 13.5 و خاک سفید است . ضخامت و خاک سفید بودن این محصول کیفیت فیتیله را دو برابر می‌کند . سبک کار کردن فیتیله سیگاری به این شکل می‌باشد که کاشی را بصورت افقی یا عمودی کار کنند به همان ترتیب هم فیتیله را در کنار کاشی قرار می‌دهند . چند ردیف کار کردن کاشی و اینکه فیتیله را ردیف چندم قرار دهیم آن هم بسته به سلیقه ی معمار و شخص خریدار دارد . این مدل فیتیله بسیار زیبا و رنگی ثابت دارد و بهترین گزینه انتخاب کاشی بدنه سفید و طلایی است که در کنار این کار شود .  

 


قیمت باند کاشی

ارسال  شده توسط  راضیه در 97/10/16 6:19 عصر

باند کاشی یا همان فیتیله ، سیگاری محصولی است از جنس کاشی که یا با خاک سفید، یا خاک قرمز، تولید شده است . اندازه‌ی آن بطور معمول 2*60 می‌باشد . سطح این سیگاری یا باند کاشی برجسته و معمولا در دو رنگ طلایی و نقره‌ایی ساخته می‌شود . لعاب روی این محصول ، لوستری می‌باشد . در تصویر زیر نمونه محصول باند کاشی را مشاهده می‌کنید: 

 

فیتیله سیگاری کا ما بین کاشی کار می‌شود .

این محصول را که مشاهده می‌کنید فیتیله سیگاری با رنگ نقره‌ایی و خاک سفید می‌باشد . این مدل فتیله را اگر در بین کاشی کار شود نمای زیبایی را برای بدنه ایجاد می‌کند . نحوه‌ی کار این محصول سرامیکی به این شکل هستش که با همان ملات سیمان کار شده و اینکه بسته به سلیقه معمار یا همان بنا دارد . به این شکل افقی یا عمودی کار شود و یا اینکه بعد چند ردیف کاشی نصب شود . قیمت باند کاشی بر حسب متر طول و عدد مشخص می‌شود .  


آبنما خانگی

ارسال  شده توسط  راضیه در 97/10/16 2:33 عصر

گروه تولیدی و فروشگاهی کالا ساخت محصول جدید را در سایت فروشگاهی خود به معرض فروش گذاشته بنام آبنما خانگی . محصولات آبنما در طبقات مختلف و از جنس سرامیکی و در ابعاد مختلف تولید و ساخته می‌شود . 

در تصویر زیر نمونه از آبنما خانگی را مشاهده می‌کنید که توضیحات آن به پیوست خواهیم داد : 

آبنمای سه طبقه با جنس سرامیکی و تزیین شده با کاشی استخری

این آبنمای سرامیک سه طبقه تزیین شده با سرامیک استخری می‌باشد که این دارای فواره ، پمپ و حتی تزیین شده با لامپهای ال ای دی می‌باشد . این مدل آبنما قابل حمل می‌باشد و دیگر اینکه به هر جایی می‌توانید انتقال دهید . حتی هر کدام از طبقه‌ها جداگانه می‌توان جابجا کرد . طرح انتخاب و کار شده روی آبنما بسته به سلیقه و طرح تولید کننده دارد . این مدل آبنما را هم داخل پاسیو می‌توانید کار کنید و حتی داخل حوضچه‌ی آب می‌توانید قرار دهید و پمپ آب را از پمپ ضد آب کولر می‌توانید استفاده کنید . و ضمن اینکه قطر طبقه‌ی اول را بدلخواه خریدار قابل تغییر است . 


خرید کاشی بین کابینتی

ارسال  شده توسط  راضیه در 97/10/15 5:55 عصر

کاشی بین کابینتی یکی از مترالهای لوکس و لاکچری هست که در برخی از قسمتهای خانه و دیزاین داخلی از آن استفاده می‌شود . نوع لعابی که در تولید این محصول استفاده می‌شود خاص می‌باشد از جمله می‌توان به لعاب کوتینگ و کوتینگ پولیش اشاره کرد . این نوع لعاب در کاشی بین کابینتی ضد خش و ضد سایش بوده و در برابر مواد شوینده مقاوم و رنگی ثابت دارد . نمونه‌ای از این کاشی بین کابینتی را که جنس کوتیگ پولیش دارد در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

 

کاشی شبنم ، کاشی بین کابینتی با زمینه‌ی‌ مشکی و لعاب کوتینگ پولیش

        خرید کاشی بین کابینتی بصورت مترطول و یا حتی فروش بصورت عدد می‌تواند باشد . کوتینگ پولیش بودن آن رنگ ثابت و لعابی غیرآسیب دارد . ابعاد این بین‌کابینتی 30*60 است و فاصله‌ی بین کابینت نیز 60 سانتی می‌باشد . این کاشی بین کابینتی پیچک می‌تواند زیبا بخش آشپزخانه‌ی شما باشد . 
وقتی روی سطح کاشی پیچک دست می‌کشیم سطحی برجسته و لعابی شیشه ایی دارد . و در برخی از قسمتهای گل خطوط زرد رنگ را که رنگی ثابت می‌باشد را مشاهده می‌کنید .  


خردی کاشی

ارسال  شده توسط  راضیه در 97/10/15 4:29 عصر

در این مقاله می‌خواهیم از  ابتدا محصولی را به شما معرفی کرده و مورد بررسی قرار دهیم : 

 کاشی دنیس مشکی مناسب بدنه با ابعاد 25*50

کاشی دنیس مشکی با ابعاد 25*50 و دارای لعاب مات با سطحی برجسته می‌باشد . نمای مربعهایی که روی سطح آن است با لعابی متفاوت می‌باشند . سطح لعاب آن براق ، مات و لوستری می‌باشد . این کاشی برای آشپزخانه می‌تواند گزینه ی مناسبی باشد چونکه : رنگ روشن آن موجب بازتاب نور شده و فضا را روشن‌تر می‌کند . اگر انتخاب شما برای سرویس بهداشتی باشد باز هم محصولی منحصربفرد را انتخاب کرده‌اید . خرید کاشی دنیس بصورت کارتنی و بر حسب مترمربع می‌باشد . گروه تولیدی و فروشگاهی کالا ساخت، فروش این محصول را در قسمت حراجی خود در نظر گرفته است ، و با قیمتی مناسب به مشتریان خوش سلیقه پیشنهاد می‌دهد.   


   1   2      >