سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشی و سرامیک

ارسال  شده توسط  راضیه در 97/11/23 5:11 عصر

یکی از رایجترین محصولات ساختمانی کاشی و سرامیک است که سرامیک کف و بدنه با توجه به ابعادی که دارند کاربرد و لعاب متفاوتی دارند . از موقعی که استارت ساخت و ساز در ساختمانی شروع می‌شود ، متریالهای زیادی از آن استفاده می‌شود . کاشی و سرامیک از پر کاربرد ترین و پر مصرف‌ترین محصولات ساختمانی است که در مرحله‌ی نازک‌کاری مورد استفاده می‌شود . کاشی و سرامیک بخش مهم و عمده‌ایی از دکوراسیون داخلی را ایفا می‌کند . در تصویر زیر نمایی از ساختمان را که از محصولاتی همچون سرامیک پرسلان در نمای آن بکار رفته است را مشاهده می‌کنید :

نمای بیرونی ساختمان کار شده با پرسلان

یکی از محاسن کاشی و سرامیک این هستش که در تمامی قسمتها می‌توان از آن استفاده کرد و ضمن اینکه تنوع در ابعاد و کیفیت متفاوتی دارد . از دیگر موارد کاربردی کاشی ضد اسیدی هستش که با کیفیت عالی و جنسی محکم و مقاوم در برابر فشار و ضربه می‌باشد .  

 


خرید کاشی

ارسال  شده توسط  راضیه در 97/11/22 6:4 عصر

خرید کاشی  شهاب سفید مشکی با ابعاد 30*60 و دارای لعابی براق و سطحی به نسبت نیمه برجسته می‌باشد . این کاشی را در سرویس بهداشتی و آشپزخانه می‌توان استفاده کرد . کار کردن کاشی بدنه را با توجه به سلیقه و نوع طراحی داخلی می‌توان تغییر و یا انجام داد . معماران و طراحان دکوراسیون داخلی برای زیبایی هر چه بیشتر نمای داخلی از بهترین متریال ها استفاده می‌کنند . این متریالها را می‌توان از کاشی بدنه ، کاشی بین کابینتی ، و فیتیله سیگاری نام برد که به هر عنوان بهترین نقش را در دیزاین داخلی می‌تواند داشته باشد . اینکه در متن گفته شد که مدل کار کردن بسته به سلیقه دارد منظور اینست که افقی و یا عمودی کار کردن کاشی بدنه و یا اینکه تیره و روشن کارکردن کاشی بدنه باز بسته به ابعاد و فضایی انتخابی شما دارد . در تصویر زیر نمونه کاشی بدنه را مشاهده می‌کنید : 

کاشی بدنه شهاب با ابعاد 30*60 و سرامیک کف 30*30

کاشی شهاب در دو رنگ سفید مشکی و طرح دکور که با لعاب کوتینگ پولیش و سطحی برجسته زیبایی بدنه را دو چندان می‌کند . سرامیک کف شهاب نیز با دو رنگ سفید و مشکی و حالت شطرنجی آن نیز هم به کف زیبایی می‌بخشد .  


کاشی و سرامیک

ارسال  شده توسط  راضیه در 97/11/21 6:0 عصر

در امر ساختمان سازی هر دو مرحله حائز اهمیت است : 1 - نازک کاری  2- سفت کاری  

در مرحله ی سفت کاری بعد از تیرچه بلوک ، تیر آهن ، و تا مرحله پلاسر زدن نوبت به مرحله‌ی نازک کاری میرسد . در مرحله‌‌‌‌‌ی نازک‌کاری می‌توان کاشی و سرامیک کار کرد . نمای داخلی را بجز کاشی و سرامیک از متریالهای دیگری مثل سنگ ، مرمر مصنوعی ، استفاده می‌شود . اگر بخواهیم در مورد کاشی و سرامیک صحبت کنیم اینگونه باید گفت که کاشی در طرحها و ابعاد مختلف تولید شده دارای لعابی متفاوت می‌باشد . ابعاد کاشی بدنه در سایز 30*60 - 25*60 - 25*50 و با سرامیک بدنه در ابعاد 30*60 - 30*90 - 60*60 - 50*50 است که تفاوت این دو محصول در نوع لعاب و گل و پخت آن می‌باشد . بخصوص اگر از جنس پرسلان باشد که از خاک سفید تولید شده و درصد جذب آب کمی دارد و پخت آن به نسبت با سرامیک و کاشی متفاوت می‌باشد . با توجه به اینکه در ایران بیش از 100 کارخانه‌ی تولید کاشی و سرامیک داریم که هر کدام با مدل و سایز متفاوتی تولید می‌کنند . از آنجا که ایران کشوری غنی از معادنی بسیار مثل خاک است به همین دلیل تنوع تولید این محصول نیز زیاد می‌باشد . در تصویر زیر نمونه کاشی بدنه را مشاهده می‌کنید که مناسب بدنه‌ آشپزخانه می‌باشد :

کاشی والنا با ابعاد 30*60 دارای سطحی برجسته و لعابی مات می‌باشد.

 

 


صلیب کاشی

ارسال  شده توسط  راضیه در 97/11/9 11:42 صبح

صلیب کاشی قطعه‌ست به شکل پلاس که برای همتراز شدن بین فاصله های بین کاشی و سرامیک استفاده می‌شود . شروع اندازه‌ی صلیب از 1 میل تا 10 میل می‌باشد که از جنس مواد پلی اتیلن تولید می‌شود . مهندسین معمار برای اینکه سطح کف یا بدنه بخوبی اجرا شود و در نحوه‌ی اجرا خللی وارد نشود از صلیب کاشی یا اسپیسر استفاده می‌کنند . این محصول از جنس پلاستیک فشرده و بسیار سبک می‌باشد . در تصویر زیر نمونه از این محصول را مشاهده می‌کنید که در ادامه به توضیح در مورد و کاربرد آن می‌پردازیم : 

 

صلیب 6 میل که برای هم سطح کردن کف استفاده می‌شود .

بعد از اینکه سطح کف تراز بندی شد و نرمه سیمان کشیده شد سرامیک کف را قرار داده و صلیب را به اصطلاح روی آن قرار می‌دهند که و ردیف بعدی را باز مجدد چیده می‌شود . گروه تولیدی و فروشگاهی کالا ساخت محصولات جانبی مثل انواع صلیب کاشی را به معرض فروش می‍‌گذارد . 

 


کاشی بین کابینتی

ارسال  شده توسط  راضیه در 97/11/8 10:52 صبح

کاشی بین کابینتی از جمله خاص ترین کاشی های انتخابی برای ساختمان است که یکی از پر رنگترین انتخاب های موجود است ابعاد این کاشی 30*60 است که مناسب ترین انتخاب برای بین کابینتی است و به راحتی میتوان آن را به صورت افقی و هم در حالت عمودی نصب کرد نصب این محصول تنها نیازمند سطح صاف است و به آسانی میتوان آن را به وسیله چسب کاشی و سرامیک چسباند کاشی بین کابینتی زیبایی و کیفیت بالایی دارد به صورتی که رنگ طلایی و نقره ایی آن به علت پخته شدن در دمای بالای 1000 درجه برای لعاب متالیک و اکلیل دار هیچ گونه تغییر شکل و رنگی در آن ایجاد نمیشود و در درجه بندی کیفیتی میتوان کاشی بین کابینتی شاه عباسی را در زمره درجه یک قرار داد که کیفت بالایی دارد و پخت سوم می شود.

لعاب این محصول لعاب براق و لوستری است به طوری که رفلکس و بازتاب تصویر روبرو در آن مشخص است خاک مورد استفاده در کاشی بین کابینتی خاک سفید است که آن را در مقابل رطوبت مقاوم میسازد.سطح رویین کاشی بین کابینتی براق و برجسته است ثبات رنگ این محصول و مقاومت در برابر هرگونه مواد شوینده از جمله جوهر نمک، مایع سفید کننده و....در آزمایشگاه های کنترل کیفیت مورد بررسی قرار داده شده است و با توجه به استاندارد های موجود این محصول کیفیت بالای آن مادام العمر است.

تعداد هشت عدد ببن کابینتی در هر فوم موجود است و وزن هر فوم 14 کیلوگرم است که به راحتی قابل ارسال به کل ایران است.
کاشی بین کابینتی شاه عباسی به دلیل اینکه حاشیه اصلی ندارد با روش های دیگری هم میتواند ترکیب شود به صورتی که حتی می توان از آن در سرویس وحمام نیز استفاده شود برجستگی سطحی این محصول را به آسانی میتوان با لمس آن متوجه شد رنگ طلایی این بین کابینتی قابل ترکیب بسیار خاص با رنگ سفید و مشکی است.

در تصویر زیر نمونه کاشی تک گل طلایی را مشاهده می‌کنید : 

کاشی تک گل طلایی شاه عباسی مناسب برای بدنه و


   1   2      >