سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت سرامیک

ارسال  شده توسط  راضیه در 97/3/19 3:50 عصر

یکی دیگر از پر طرفدارترین محصولات ساختمانی سرامیک می‌باشد . سرامیک در ابعاد مختلف و در تنوع رنگ و با کیفیت های مختلف تولید شده است . جذابیت بصری سرامیک کف بر این امر شده است که تولید کننده این محصول ساختمانی تنوع در رنگ و طرح را بطور ویژه و خاص بالا برده‌اند ، و قیمت سرامیک نیز متفاوت بوده که این مورد باعث شده که خریدار دچار سردرگمی در انتخاب شود . برای اینکه بیشتر بدانید از کاربرد سرامیک  برای محافظت در برابر رطوبت در آشپزخانه از سرامیک کف و بدنه استفاده می‌کنند. مقاومت حرارتی و الکتریکی یکی دیگر از محاسن این محصول ساختمانی است. 

در تصویر زیر نمونه محصول سرامیکی را مشاهده می‌کنید که مناسب کف بوده و بعنوان تزئین استفاده می‌شود .  

سرامیک طرح فرش که بعنوان سرامیک کف در سالن استفاده می‌شود .

 

 

این محصول از جنس سرامیک پرسلان بوده و ضمن اینکه بسیار مقاوم در برابر ضربه و حتی شستشو می‌باشد .

قیمت سرامیک طرح فرش را با توجه به جنس خاک که تولید شده با (خاک سفید می‌باشد) را می‌توانید در سایت تولیدی و فروشگاهی کالا ساخت دیده و اطلاعات بیشتر از این محصول را دریافت نمائید . 

 


قیمت کاشی

ارسال  شده توسط  راضیه در 97/3/19 1:36 عصر

کاشی و سرامیک از دسته محصولات خاک رس و سفال می‌باشد . کاشی را بیشتر برای سطوح کف و بدنه استفاده می‌کنند . به این دلیل که هم از لحاظ زیبایی و  بهداشتی گزینه‌ی مناسبی برای استفاده در ساختمان بعنوان یک محصول ساختمانی می‌باشد . قیمت کاشی بدنه و کف را با توجه به ابعاد و لعاب بکار رفته در ساخت کاشی انتخاب می‌کنند . کاشی مورد نظر را اول با توجه به کیفیت و سایز انتخاب کنید و نیز قیمت کاشی را با داشتن اطلاعات و مشاوره از معمار و فروشنده محصول بررسی کنید . نمونه‌ای از تصویر کاشی را مشاهده می‌کنید که مناسب بدنه آشپزخانه و سرویس بهداشتی می‌باشد : 

 

کاشی بدنه  

سایت فروشگاهی کالا ساخت سایتتولیدی و فروشگاهی است که تمامی محصولات ساختمانی را از آن می‌توانید خریداری کنید . محصول که در تصویر مشاهده می‌کنید مناسب بدنه است .