سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید کاشی

ارسال  شده توسط  راضیه در 97/2/26 4:50 عصر

در دنیای امروز با پیشرفتی که در طراحی و نمای دکوراسیون داخلی است، معماران و آرشیتکسها برای طراحی ازبهترین متریالهای ساختمانی استفاده می‌کنند . و این خواسته باعث شده‌ که پیشرفت علم و صنعت تولید کاشی روبه جلو برود . از اینرو تنوع رنگ و لعاب و حتی ابعاد کاشی بیشتر شده است . و تولیدکنندگان برای تولید بروزترین و شیکترین محصول از هم پیشی می‌گیرند . این همه تنوع هم باعث افتخار است که کشوری غنی از هنرمندان و تولیدکنندگان ماهری داریم و از طرفی برای خرید کاشی خریدار با این همه تنوع دچار سر درگمی‌ شوند . اما بازاین هم راه حلی آسان دارد و جای هیچ نگرانی نیست ، با کمی تحقیق درمورد جنس و لعاب کاشی و یا کارخانه و همچنین مشورت با معمار یا با افرادی که در این باره تخصص دارند این مشکل را حل کرده‌ است .  سایت تولیدی و فروشگاهی کالا ساخت این امکان را برای خریدکاشی  مهیا کرده است که دسترسی آسان و مشاوره رایگان در اختیار خریداران قرار داده است . 

در تصویر زیر نمونه‌ایی از محصولات کاشی سایت کالا ساخت را مشاهده کنید: 

خریدکاشیاشپزخانه ازطریق سایت کالا ساخت


سرامیک کف

ارسال  شده توسط  راضیه در 97/2/22 10:55 صبح

امروز در دیزاین و دکوراسیون داخلی خانه‌های امروزی سرامیک کف کاربرد بسیاری دارد . سرامیک جز متریالهای ساختمانی است که از تنوع رنگ ،ابعاد ،طرح، جنس خاک و لعاب از تنوع زیادی برخوردار است . انتخاب هر کدام از این خصوصیات بسته به سلیقه‌ی مشتری دارد . در ساختمان سازی کاشی بدنه و سرامیک کف جز یکی از مهمترین محصولات ساختمانی بشمار می‌آید . با پیشرفت علم صنعت در تولید این دو محصول ساختمانی ، تنوع در لعاب و تنوع در کیفیت و ساختن کاشی و سرامیک نیز بیشتر شده است . سرامیک از خاک سفیدو یا خاک رس (قرمز) ساخته می‌شود . که بعد از فرایندی لعابی روی آن داده می‌شود که : لعاب مدلهای مختلفی وجود دارد که متفاوت می‌باشد .انتخاب سرامیک کف با انوع مختلفی از لعاب بستگی به کاربرد آن دارد که کجا قرار است فرش شود . بعنوان مثال برای داخل ساختمانهای اداری بهتر و شیکتر است که از سرامیک با لعاب براق استفاده شود . در تصویر زیر نمونه از سرامیک کف را مشاهده می‌کنیدکه دارای لعاب براق و برای نمای داخلی ساختمان اداری مناسب می‌باشد :::::

 

سرامیک کف با لعاب براق

 

 


سرامیک بدنه

ارسال  شده توسط  راضیه در 97/2/16 11:17 صبح

سرامیک جز اون دسته از مصالهای ساختمانی است که از تنوع رنگ - جنس - لعاب - اندازه تولید می‌شود . به عبارتی می‌توان گفت که سرامیک از خاک رس ، ماسه ،فلدسپار تشکیل شده است . سرامیک بدنه هم در ابعاد و طرحهای گوناگون که مناسب بدنه و نما باشد تولید می‌کنند . سرامیک بدنه را هم برای نمای داخلی و هم نمای بیرونی ساختمان استفاده می‌کنند . ضمن اینکه کیفیت و جنس و خاک و لعاب با توجه به شرایط آب و هوایی متفاوت است و در انتخاب آن باید دقت لازم را داشته باشید. حتی نصب و انتخاب ملات و یا چسب برای نصب نیز نیاز به دقت و دانش دارد . تولیدکنندگان محصول سرامیکی با توجه به مواد اولیه در صدد تولید سرامیک بدنه و کف در ابعاد بزرگتر برآمدند . تولید سرامیک در ابعاد کوچکتر به نوعی برایشان مرقون بصرفه نمی‌باشد . ابعادی که روی خط تولید برای سرامیک انتخاب می‌کنند :

  • 50*50
  • 60*60
  • 100*40
  • 30*90
  • 40*80
  • 60*120

و حتی سرامیک اسلب که در بزرگترین سایز تولید می‌شود . موردی دیگر بایدگفته شود که متنوع بودن جنس سرامیک است: 

  • سرامیک پرسلان 
  • سرامیک گرانیتی
  • سرامیک موزائیکی

تصویر زیرنمونه از سرامیک معمولی را مشاهده می‌کنید که در نمای ساختمان کار شده است . برای مشاهده و اطلاعات بیشتر از این محصول به سایت فروشگاهی کالا ساخت مراجعه فرمائید .  

سرامیک تارا که در نمای ساختمان

 


پرسلان

ارسال  شده توسط  راضیه در 97/2/5 7:53 عصر

صنعت ساخت کاشی و سرامیک بسیارگسترده و متنوع و هر روز رو به پیشرفت است. کاشی و سرامیک پرسلان هم برای بدنه و هم برای کف کناسب می‌باشد . 

سرامیک پرسلان نوع خاصی از متریالهای ساختمانی است که خواهان زیادی دارد و محبوبیت زیادی دست یافته و دلیل آنست که نسبت به سرامیکهای کف و بدنه چگالترو بادوامتراست .از دیگرخصوصیات سرامیک پرسلان اگربخواهیم بازگو کنیم جذب آب این محصول سرامیکی است . جذب آب پرسلان نسبت به دیگرمحصولات کمتر می‌باشد . ضریب جذب آب پرسلان نیم درصد است و نشست ناپذیر می‌باشد . 

هر چندکه هر دو محصول در کوره و تحت دمای خیلی بالا پخت می‌شود اما پروسه تولید آنها کمی متفاوت‌تر است. خاکی که برای تولید سرامیک استفاده می‌شود خاک رس قرمز و یا سفید تولید می‌شود . روکش رویی سرامیک یالعابدار و یا بدونلعاب است که لعابدار بودن به حفظ و رنگ و طرح سرامیک کمک می‌کند . خاکی که برای تولید پرسلان استفاده می‌کنند خاک رس سفید است که تحت فشار بیشتری ساخته می‌شود و نیز بافت بهتری دارد. پرسلان هم مانند سرامیک دارای لعاب مختلفی است که هم به زیبایی و کیفیت سرامیک پرسلان کمک میکند .      

پرسلان از لحاظ قیمت کمی گررانتر از سرامیک است و نیز نصب و کارکردن آن خاص می‌باشد . در مطالب بعدی به نحوه‌ی نصب پرسلان نیز اشاره خواهیم کرد. 

در تصویر زیر محصول پرسلانی را مشاهده می‌کنید که هم برای کف و هم بدنه مناسب می‌باشد .


سرامیک پرسلانی با کیفیت عالی مناسب بدنه و کف


کاشی و سرامیک

ارسال  شده توسط  راضیه در 97/2/1 7:1 عصر

معمولا وقتی به فکر این می‌افتید که دکوراسیون داخلی خانه‌ی خود را بازسازی کنید، یکی از جرقه هایی که به ذهنتان می‌خورد تعوض کاغذ دیواری ، رنگ دیوار ، مبلمان ،کفپوش و کاشی و سرامیک است . اما بعد از خرید کاشی و سرامیک مهمتر از آن چیدمان و نصب است . که به زیبایی منزل کمک شایانی می‌کند. 

خرید کاشی و سرامیک را باتوجه اول به نمای داخلی و هارمونی رنگ انتخاب کرده و سپس از کیفیت ، لعاب و درجه این محصولات مطمئن باشید . برای اینکه اطلاعاتی درمورد چیدمان ( نحوه‌ی نصب روی بدنه) کاشی و سرامیک داشته یاشید مطالب زیر را با دقت بخوانید :

 

  • چیدمان راست و مستقیم روی بدنه 
این چیدمان ساده‌ترین روش کار است و بخصوص در سرامیک کف را زیبایی رابه ببینده نمایش می‌دهد . از لحاظ فنی باید هر بند هر کاشی و سرامیک در هر ردیف روبروی هم باشد. 
  • چیدمان قطری و مورب
در این سبک تایلها با زاویه‌ی 45 درجه قرار می‌گیرد . این روش جذابیت بیشتری را برای کف دارد بخصوص برای فضاهای وسیع .
  • چیدمان آجری 
ابتدایی و قدیمی ترین چیدمان است که از اول مرسوم بوده . این الگو را آجری نامیده و یا خشتی . سبک کار این مدل به اینصورت است که در هر ردیف به اندازه‌ی نصف کاشی آنرا قرا داده و به همین صورت تا انتها کار شود . 
  • چیدمان شطرنجی 
این مدل بیشتربرای کف کار شده و از دو رنگ تیره و روشن و یا متضاد استفاده می‌کنند. که هم مسقیم و هم قطری میتوان چید . 
در مطالب بعدی با انواع چیدمانها با ما همراه باشید ...............
تصویر زیر نمونه از چیدمان راست و مستقیم را مشاهده می‌کنید .
نمایی از بدنه و چیدمان راست و مستقیم