سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشی قیمت

ارسال  شده توسط  راضیه در 97/5/16 4:59 عصر

کاشی بدنه یکی از متریالهای ساختمانی است که برای پوشش روی بدنه انتخاب می‌شود . این محصول که کاشی بدنه نامگذاری شده از جنسای متفاوت با نوع خاک متفاوت تولید شده است . لعاب روی آن نیز متفاوت بوده و این تفاوت حتی در نوع چاپ هم می‌باشد . نمونه تصویر زیر که مشاهده می‌کنید :کاشی بدنه است که برا ی داخل آشپزخانه استفاده می‌شود . کاشی قیمت را بر همین تفاوتهاست که تعیین می‌کنند . 

کاشی ریو آبی که مناسب بدنه آشپزخانه می‎باشد .  

این کاشی دارای سطحی برجسته و لعابی براق می‌باشد که نمونه ایی که در تصویر مشاهده می‌کنید تک گل کاشی ریو آبی است . این کاشی در دو رنگ تیره و روشن بعنوان زمینه طراحی شده است . و تک گل کاشی را بعنوان حاشیه کناره‌ی کار استفاده می‌کنند . برا یدریافت بیشتر از این محصول می‌توانید به سایت فروشگاهی و تولیدی کالا ساخت مراجعه کنید .   


قیمت سرامیک

ارسال  شده توسط  راضیه در 97/5/7 11:16 صبح

در این مطلب قصد داریم محصول سرامیکی را بررسی کنیم و در مورد کاربرد و تولید آن صحبت کنیم . محصول معرفی شده تابلو فرش با بیس پرسلان . قیمت سرامیک طرح فرش بسته به ابعاد قیمت گذاری می‌شود . تصویر زیر را مشاهده کنید: 

طرح فرش با جنس سرامیکی

این طرح فرش از جنس سرامیک پرسلان با ضخامت 13 میل می‌باشد . سطح صاف و طرحی کاملا تخت دارد که ضد خش و مناسب هر گونه آب و هوایی می‌باشد . لعاب استفاده شده در این محصول سوپر پولیش و کوتینگ پولیش است . با توجه به شرایط آب و هوایی اگر از ملات مناسب استفاده کنید مشکلــی پیش نمی‌آید .