این روزها معماران و طراحان ساختمان‌ها علاقه زیادی به استفاده کردن از سنگ‌های رنگی پیدا کرده‌اند. این علاقه به خاطر جلوه ی خاصی است که این سنگ‌ها به نمای ساختمان می‌دهد. حال اگر سلیقه مشتری استفاده کردن از نمای حجمی باشد یا بخواهد در نما، قاب به دور پنجره یا دور نمای کلی ساختمان کارکنید بهترین گزینه استفاده از تراورتن‌های رنگی است. 

نظام مهندسی و شهرسازی در چند سال گذشته با آزمایش‌های فراوان و تجربه ی حاصل از گذشته قوانین جدیدی برای مصالح مورد استفاده در نمای ساختمان وضع کردند. این قوانین استفاده کردن از سنگ‌های مرمریت و گرانیت به خاطر تخلخل کم در نمای ساختمان را نسبتا ممنوع کرد مگر آنکه این سنگ ها در شرایط خاص و با تدابیر معماری جدید اجرا شوند. این قوانین فقط شامل حال سنگ‌های تراورتن  نمیشود. سنگ‌های تراورتن به خاطر خاصیت تخلخل بالایی که دارند باعث میشود سیمان یا چسب به آن نفوذ کرده و سنگ را بسیار خوب به سازه می‌چسباند.

حال اگر به دنبال محصولی با تمام مشخصات بالا هستید سنگ تراورتن سیلور بهترین گزینه برای خرید می‌باشد. این محصول دارای مزیت‌های فراوانی است که تمام افرادی که می‌خاهند نمای ساختمان خود با سنگ زیبا کنند بهتر است نیم نگاهی به این محصول بیندازند. جنس این محصول از سنگ‌های تراورتن است و دارای رنگ بسیار خاص و شیک است. طول موج‌هایی سفید رنگ در آن به زیبایی آن افزوده و رنگ زمینه تیره آن باعث می‌شود کثیفی محیط هیچ گونه اثر منفی روی آن نداشته باشند. این محصول از سنگ‌های طبیعی است و هنر خالص خداوندی است. این سنگ از معادن سنگ تکاب همدان استخراج می‌شود که یکی از بهترین معادن سنگ دودی یا همان سیلور در کشور می‌باشد . 

اگر از جمله افرادی هستین که به دنبال محصولی با کیفیت و خوب هستید و می‌خواهید ساختمان خود را با بهترین محصولات ساختمانی بسازید این محصول یکی از بهترین سنگ های رنگی انتخابی می‌تواند باشد. سنگ تراورتن سیلور به خاطر جنس خود و رنگ منحصر به فردش برای نمای ساختمان بسیار مناسب است و می‌تواند بهترین انخاب باشد. این محصول برای نمای بیرونی ساختمان بسیار مناسب است و هیچ گونه نقطه منفی برای اجرای در محیط بیرونی ساختمان ندارد. شاید بتوان تنها نکته منفی این محصول را داشتن ضریب مقاومتی کم دانست که برای استفاده این محصول در راه‌پله اصلا گزینه‌ی خوبی به شمار نمی‌رود.  این محصول یکی از پیشنهادات کالا ساخت می‌باشد.

سنگ تراروتن سیلور با عرض 40 سانت و کیفیت صادراتی